logo
امروز : چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۰
[ شناسه خبر : ۴۰۷۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیأت کونگ‌فو شهرستان ماهنشان مطرح کرد:

درخشش کونگ‌فو‌کاران ماهنشانی در مسابقات کشوری

درخشش-کونگ‌فو‌کاران-ماهنشانی-در-مسابقات-کشوری
رئیس هیأت کونگ‌فو شهرستان ماهنشان با بیان اینکه کونگ‌فو‌کاران ماهنشانی در مسابقات کشوری درخشیدند گفت: هشت مدال که شامل یک طلا، سه نقره و چهار برنز بود کسب کردند.

حسین اوسطی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: مسابقات کشوری که در استان آذربایجان‌‌غربی برگزار ش، ورزشکاران شهرستان ماهنشان در این مسابقات خوش درخشیدند که این امر با مربیگری حسن رحیمی به ثمر نشست.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه کونگ‌فو‌کاران موفق به کسب هشت مدال شدند افزود: حاصل این تلاش‌ها یک مدال طلا و سه نقره و چهار برنز بود.

رئیس هیأت کونگ‌فو شهرستان ماهنشان بیان کرد: کونگ‌فو‌کاران شهرستان ماهنشان که به نمایندگی از استان زنجان در این مسابقات حضور پیدا کرده بودند در سطح کشوری نیز مقام سوم را کسب کردند.

وی گریزی به داوری این مسابقات زد و خاطرنشان کرد: در این مسابقات اولین داور از سطح شهرستان ماهنشان نیز حضور داشت.

اوسطی با بیان اینکه شهرستان ماهنشان دارای استعدادهای بالقوه است ابراز کرد: ما نیاز به تأمین زیرساخت‌ها و امکانات داریم تا با برگزاری مسابقات متعدد شهرستانی توانمندترین افراد را شناسایی کنیم و در عرصه‌های ملی و فراملی حضور داشته باشیم.

وی گریزی به وجود کاستی‌های کونگ‌فو‌کاران ماهنشان زد و عنوان کرد: ما در زمینه این ورزش سالن اختصاصی نداریم و در مورد وجود مربی با کمبود مواجه هستیم.

رئیس هیأت کونگ‌فو شهرستان ماهنشان ادامه داد: اگر امکانات و زیرساخت‌ها در این زمینه فراهم شود رزمی‌کاران توان این را دارند که به مجامع بین‌المللی و برون‌مرزی راه یابند.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه در شهرستان ماهنشان نوجوانان و جوانان رغبت زیادی به ورزش‌های رزمی دارند می‌توان با فراهم کردن امکانات استعداد‌ها را شناخت و به جایگاه اصلی رساند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر